„Behind every great experience, there’s a great workflow”
– te słowa Billa McDermotta, CEO ServiceNow, trafnie opisują sytuację, w której znalazły się współczesne firmy.

Klienci i pracownicy nie chcą tracić czasu – oczekują przyjaznego, nowoczesnego i bezpiecznego sposobu na załatwienie spraw, czy rozwiązanie zapytań. Jest to możliwe dzięki zautomatyzowanym przepływom pracy i informacji. Nieistotne, ile systemów funkcjonuje w Twojej firmie – odpowiedni workflow zapewni Twoim klientom oczekiwany standard obsługi, a Twoim pracownikom pełen komfort pracy. Tylko jak to osiągnąć?

Już 27 października 2020 zapraszamy wraz z firmą SPOC, na spotkanie z Marcinem Dryla, Global IT Security Managerem z Owens‑Illinois, światowego lidera w produkcji opakowań szklanych.  Nasi goście opowiedzą, jak przekształcili nieefektywne sposoby pracy i rozproszoną infrastrukturę w nowoczesne, zautomatyzowane środowisko.

Dołącz do webinarium i dowiedz się:

  • Jaka wyglądała historia transformacji IT w OwensIllinois z perspektywy Managera IT i Security w roli obserwatora-sprawozdawcy?

  • W jakich obszarach biznesowych w Owens-Illinois sprawdziły się rozwiązania oparte o ServiceNow i jakie inne sektory adresuje platforma?

  • Czym jest platforma platform i w jaki sposób pozwala połączyć rozproszone systemy w różnych działach Twojej organizacji, w jeden spójny ekosystem?

  • Dlaczego Gartner, Forrester i Forbes uznają ServiceNow za lidera?

  • Jakie wymierne korzyści możemy obserwować na przykładzie automatyzacji procesów security w O-I oraz jakie cechy platformy to umożliwiają?

O transformacji przy zastosowaniu platformy platform będzie się mówić - już dziś zarejestruj się na webinarium i dowiedz się dlaczego

Zarejestruj się

Agenda spotkania

15:30 – 15:40 Otwarcie spotkania 
Krzysztof Kozakiewicz @ Let's Manage IT
15:40 – 15:55 Dyskusja o „Platformie platform”
Marcin Dryla @ O-I
Sylwester Jassa @ SPOC S.A.
Marcin Tyburski @ SPOC S.A
15:55 – 16:25 Case klienta Owens-Illinois
Marcin Dryla @ O-I
16:25 – 16:40 Sesja Q&A
16:40 – 16:50 Podsumowanie i zakończenie spotkania

 

Prelegenci

spoc

Marcin Dryla

Global Information Security Manager @ O-I

W firmie O-I, która jest największym globalnym koncernem produkującym szkło opakowaniowe, pracuję już ponad 20 lat. Moja droga zawodowa rozpoczęła się od infrastruktury serwerowej w O-I Polska.  Miałem przyjemność wspomagać firmę O-I w trakcie transformacji i globalizacji na pozycjach European Infrastructure Project Manger’a, European Infrastructure Lead’a i następnie European Infrastucture Manager’a. Od czterech lat pracuję na  obecnej pozycji.

ServiceNow jest podstawową platformą integracyjną dla moich zespołów bezpieczeństwa. Jako że szybkość odpowiedzi na incydent bezpieczeństwa jest kluczowy, w obecnym bardzo dynamicznie zmieniającym się świecie bezpieczeństwa informatycznego, ostatnie cztery lata to dla nas podróż od manualnych procesów do pełnej automatyzacji.

 


s.jassaSylwester Jassa

Presales Manager & Business Solutions Consultant @ SPOC S.A.

Pracując w dużej globalnej korporacji jako Capability & Transition Leader oraz Business Process Expert, byłem odpowiedzialny za rozwój i migrację rozwiązań dla biznesu opartych głównie o SAP. Wtedy poznałem ServiceNow i zafascynowany technologią, przeszedłem na drugą stronę mocy. Wierząc, że biznes potrzebuje właśnie takich rozwiązań, jakie oferuje platforma ServiceNow, dołączyłem do partnera wdrożeniowego – czyli do SPOC.

Dziś, mając za sobą całą masę doświadczeń wdrożeniowych i konsultingowych z ramienia SPOC, jak i poprzednich firm, pomagam klientom przyswoić ogrom możliwości ServiceNow, tworzyć kierunki rozwoju dla tego rozwiązania w organizacji i wybierać właściwe  produkty z portfolio platformy. Jako doświadczony konsultant biznesowy pomagam w podejmowaniu kluczowych decyzji, dokonywaniu zmian oraz w wyciągnięciu z technologii jak największej wartości biznesowej.

m.tyburski

Marcin Tyburski

Założyciel i CEO @ SPOC S.A.

Jestem założycielem i CEO firmy SPOC. Z platformą ServiceNow spotkałem się prawie 10 lat temu, szukając bardziej zaawansowanego rozwiązania ITSM niż to, co mieliśmy wtedy w ofercie. Zależało mi na produkcie, którego nie będzie trzeba instalować, który będzie działał przez przeglądarkę internetową i który będzie po prostu przyjemniejszy w korzystaniu. ServiceNow okazał się dobrym wyborem!

Na początku rozwoju SPOC zajmowałem się realizacją projektów, jako konsultant i doradca biznesowy, z biegiem czasu budując zespół specjalistów lepszych ode mnie. Obecnie jako CEO wykorzystuje ServiceNow do zarządzania biznesem w SPOC, co pozwala mi dzielić się z klientami już innym doświadczeniem - jak wykorzystać ServiceNow do poprawy sprawności operacyjnej całej organizacji i dzięki temu uwalniać zasoby pod innowacje.

Let's Manage IT

Społeczność managerów i profesjonalistów IT

Od 2015 roku kreujemy inicjatywy, dzięki którym ludzie tacy, jak Ty dzielą się wiedzą, inspirują się i rozwijają relacje.

partnerzy__Logo-Dell-Technologies-svgRGB-170721-OK-04-1

Konferencja, na której co roku ponad 400 osób spotyka się, żeby dyskutować o lepszym zarządzaniu IT

partnerzy__Logo-Dell-Technologies-svgRGB-170721-OK-05-1

Niepowtarzalna okazja dla managerów do zaprezentowania swoich dokonań związanych z transformacją cyfrową

partnerzy__Logo-Dell-Technologies-svgRGB-170721-OK-06-1

Konferencja dedykowana dla ekspertów pracujących w obszarze IT Operations